Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.


CONDIŢII COMERCIALE
Condiţii comerciale

Termeni şi condiţii comerciale - prevederi generale

 

Cumpărător

 

Clientul final oferă benevol vânzătorului datele sale cu caracter personal şi este de acord cu prelucrarea ulterioară a acestora în cadrul magazinului online. Cumpărătorul va oferi numai astfel de date care sunt indispensabile pentru realizarea tranzacţiei comerciale. Înaintând comanda, clientul confirmă că a luat la cunoştinţă şi că este de acord cu termenii şi condiţiile comerciale.

 

 

 

Informaţii de bază

 

Termenii şi condiţiile comerciale sunt valabile pentru toate achiziţiile realizate în magazinul online www.papbirotica.ro. Aceste condiţii definesc drepturile şi obligaţiile magazinului online şi pe cele ale cumpărătorilor.

 

 

 

Protecţia datelor cu caracter personal

 

 

 

 

 

 

Furnizorul culege datele cu caracter personal ale clienţilor cu acordul expres al acestora. Toate datele cu caracter personal sunt utilizate exclusiv în scopul realizării tranzacţiei comerciale şi în baza regulilor pe care clientul le-a acceptat o dată cu completarea formularului de comandă. Operatorul magazinului online va administra toate datele cu caracter personal cu cea mai mare precauţie şi grijă, ţinând cont de drepturile şi nevoile clienţilor. Clientul poate controla şi modifica datele cu caracter personal după autentificare în secţiunea de date cu caracter personal din interfaţa pentru utilizatori a magazinului online.

 

 

 

În cazul în care clientul este interesat, operatorul magazinului online poate trimite clientului diferite oferte şi materiale publicitare. Clientul are posibilitatea de a nu beneficia de acest serviciu. Operatorul va stoca datele cu caracter personal colectate numai pentru a facilita comunicarea cu clientul şi pentru a realiza tranzacţiile comerciale. Operatorul nu va preda aceste date oricăror altor persoane fizice sau companii terţe. Clientul poate oricând anula acordul său de furnizare a datelor cu caracter personal şi operatorul este obligat să dea curs acestei cereri.

 

 

 

Stocăm următoarele date cu caracter personal: prenumele, numele, adresa de facturare, adresa de livrare, telefonul şi adresa e-mail. Stocăm datele cu caracter personal până când clientul solicită ştergerea lor.

 

 

 

În cazul în care clientul doreşte ştergerea datelor cu caracter personal din baza de date îl va contacta pe operator la adresa e-mail: office@tipoaleprint.ro

 

 

 

Încheierea contractului de vânzare-cumpărare

 

 

 

Comanda produselor

 

Toate comenzile sunt obligatorii. Operatorul magazinului online este obligat să realizeze comenzile obligatorii ale clienţilor săi şi să asigure livrarea produselor selectate la adresa menţionată în comandă.

 

 

 

Operatorul magazinului online îşi rezervă dreptul de a refuza comanda în cazul în care clientul nu preia produsele în mod repetat, le returnează fără a avea un motiv întemeiat sau nu îndeplineşte alte condiţii indispensabile realizării tranzacţiei comerciale. Toate produsele din magazinul online www.papbirotica.ro sunt destinate vânzării normale, însă operatorul nu garantează disponibilitatea tuturor produselor prezentate.

 

 

 

Comanda de produse trimisă electronică reprezintă o propunere de încheiere a contractului de vânzare-cumpărare. Obligativitatea de a completa corect şi cu grijă formularul de comandă este valabilă pentru toate comenzile. Clientul este în mod clar şi complet informat cu privire la preţurile tuturor produselor şi la preţul total corespunzător achiziţiei sale făcute în magazinul online. Prin trimiterea comenzii, clientul este de acord cu toate condiţiile. Modul de transport şi de plată a produselor comandate depind de opţiunea clientului.

 

 

 

Anularea comenzii

 

Clientul şi furnizorul au dreptul de a se retrage fără niciun motiv de la tranzacţie până în momentul în care operatorul magazinului online confirmă comanda. Anularea comenzii după încheierea contractului de vânzare-cumpărare este posibilă numai cu acordul ambelor părţi implicate în relaţia comercială, adică magazinul online şi client.

 

 

 

Modul de livrare la client a produselor selectate de acesta

 

Clientul trebuie să aleagă şi să confirme modul de transport pentru fiecare produs comandat. Prin trimeterea comenzii, clientul confirmă modul de transport selectat, plata lui şi modul de plată pentru produsele în cauză.

 

 

 

Clientul are responsabilitatea de a controla produsele transportate la preluare; dacă ambalajul coletului sau produsele sunt vizibil deteriorate, clientul este obligat să controleze conţinutul coletului şi, în cazul în care produsul (produsele) este deteriorat, să procedeze conform regulilor transportatorului concret ales. Dacă produsele au fost deteriorate în timpul transportului din vina transportatorului şi clientul nu a controlat starea produselor livrate, operatorul magazinului online nu va putea oferi niciun fel de despăgubire.

 

 

 

În cazul în care în loc de transport clientul va opta pentru preluarea personală din depozitul din Bucuresti , produsele comandate vor fi blocate timp de 2 zile. Rezervarea comenzii se va anula după expirarea acestui termen.

 

 

 

Livrarea produselor

 

Operatorul se obligă să livreze produsele în cel mai scurt termen de la data confirmării comenzii. Clientul va fi informat periodic referitor la realizarea tranzacţiei comerciale. Rapiditatea şi modalitatea de transport al produselor depind de modul de transport ales de către client. Se consideră că produsul comandat este predat, în momentul în care acesta este livrat la adresa menţionată în formularul de comandă.

 

 

 

Plăţi şi plata produselor

 

Clientul are la dispoziţie mai multe posibilităţi de plată a produselor comandate. Alegerea modalităţii de plată a produselor este în competenţa clientului.

Plata prin virament

Mărfurile cumpărate în magazinul nostru online pot fi plătite prin virament bancar. Comandaţi produsele şi aşteptaţi primirea e-mail-ului de confirmare în care se va menţiona preţul total, numărul contului bancar şi simbolul variabil după care plata va fi atribuită comenzii dumneavoastră.

Pentru plata prin virament nu se plătesc niciun fel de costuri suplimentare!

 

 

Coletul conţine întotdeauna factura şi, dacă este necesar, instrucţiunile de utilizare a produsului. Factura serveşte şi ca certificat de garanţie. În unele cazuri, coletul poate conţine şi certificatul de garanţie emis de producătorul unui anumit produs. Montajul şi instalarea produsului nu fac obiectul contractului de vânzare-cumpărare. Operatorul nu are nicio obligaţie faţă de cumpărător în ceea ce priveşte montajul şi instalarea.

 

 

 

Preţuri şi valabilitatea ofertei

 

Preţurile menţionate în magazinul online www.papbirotica.ro  sunt actualizate periodic, în intervale săptămânale. Preţurile sunt recalculate în funcţie de fluctuaţia cursului valutar al USD, includ TVA 24% şi sunt destinate clienţilor finali. Orice livrare include documentul fiscal întocmit corespunzător. Toate preţurile, inclusiv preţurile promoţionale, sunt valabile până la anulare sau până la epuizarea stocurilor.

 

Preţul menţionat în momentul creării comenzii este preţul valabil pentru client. În practică, acest lucru înseamnă că dacă preţurile produselor comandate de dvs. se modifică după înaintarea comenzii, produsele vor fi livrate la preţurile valabile în momentul creării comenzii.

Produsele au menţionate şi preţurile de vânzare cu amănuntul specificate de producători, preţuri la care puteţi cumpăra produsele respective în magazinele fizice sau în alte magazine online.

 

 

 

Discount-uri

În funcţie de oferta actuală se oferă discount-uri de 5-50% la anumite produse. Discount-urile sunt întotdeauna valabile până la anulare sau până la epuizarea stocurilor.

 

 

 

Clientul care preia produsele

 

Prin semnarea bonului de livrare clientul confirmă că produsele corespund comenzii sale şi că au fost livrate intacte. Nu vor fi luate în considerare reclamaţiile ulterioare. De aceea, este în interesul clientului să se convingă că produsele comandate nu au ambalajul deteriorat (mecanic sau în orice alt mod). În caz contrar, trebuie completat împreună cu persoana desemnată de transportator un proces-verbal de constatare a deteriorării coletului. Într-o astfel de situaţie clientul are dreptul la discount sau la schimbarea produselor.

 

 

 

Conflictul cu contractul de vânzare-cumpărare

 

 

 

În situaţia în care la preluarea de către cumpărător bunul nu este în concordanţă cu contractul de vânzare-cumpărare (în continuare numai "conflict cu contractul“), cumpărătorul are dreptul ca vânzătorul, gratuit şi fără o amânare inutilă, să aducă bunul în starea corespunzătoare contractului de vânzare-cumpărare, aşa cum solicită cumpărătorul, prin schimbarea sau prin repararea bunului; cumpărătorul poate solicita o reducere de preţ rezonabilă sau dacă acest lucru nu este posibil se poate retrage de la contract. Cele mai sus menţionate nu sunt valabile în cazul în care cumpărătorul a cunoscut conflictul cu contractul de vânzare-cumpărare înainte de preluare sau dacă el însuşi a cauzat un astfel de conflict.

 

 

Conflictul cu contractul de vânzare-cumpărare care apare în decursul a şase luni de la preluarea bunului va fi considerat un conflict existent deja la preluare bunului, dacă nu este în contradicţie cu natura cauzei sau dacă nu se dovedeşte contrarul.

 

 

 

 

Cumpărătorul are obligaţia de a-l informa corect pe consumator despre competinţele, condiţiile şi modalităţile de aplicare a responsabilităţii faţă de defectele la produse şi servicii, inclusiv condiţiile de aplicare a conflictului cu contractul de vânzare-cumpărare (în continuare numai "reclamaţia"), împreună cu informaţiile privind locul unde reclamaţia poate fi valorificată şi unde pot fi executate reparaţiile în garanţie.

 

 

 

Garanţia şi modalitatea de procedare în caz de reclamaţie

 

 

 

Clientul are dreptul la reclamaţie în cazul în care produsele au un defect demonstrabil, care nu a fost cauzat de întrebuinţarea incorectă sau dacă este vorba despre o uzură normală la care garanţia nu se raportează.

 

 

 

Pentru a aplica reclamaţia, clientul va proceda conform regulilor de reclamare ale magazinului online; clientul va completa formularul de reclamaţie şi va împacheta cu grijă produsele în aşa fel încât acestea să nu se deterioreze în timpul transportului. Trebuie menţionat citeţ pe colet numărul reclamaţiei atribuit după completarea formularului de reclamaţie, sub forma "RMA numărul comenzii".

 

 

 

 

 

În cazul unei reclamaţii justificate, clientul are dreptul la rambursarea unei sume aferente exact costurilor poştale. În cazul unei reclamații nejustificate, consumatorul nu are dreptul la rambursarea costurilor sale legate de soluţionarea reclamaţiei şi, totodată, vânzătorul nu are dreptul la rambursarea costurilor suportate de el (dacă nu este vorba, de ex., de o reclamaţie nemotivată, înaintată repetat de consumator, care deja poate fi considerată ca un abuz de drept din partea consumatorului).

 

 

 

Nu trimiteţi la ramburs produsele care fac obiectul schimbului sau reclamaţiei!

 

 

 

Nu returnăm în magazin contravaloarea în bani a produselor returnate, ci o virăm în contul comunicat de dvs.!

 

 

 

Toate regulile de reclamaţie ale magazinului online www.papbirotica.ro sunt guvernate de normele juridice în vigoare în Romania sau din celelalte ţări europene în care magazinul online www.papbirotica.ro activează. Perioada de soluţionare a reclamaţiilor este de treizeci de zile.

 

 

 

Anularea comenzii sau retragerea de la contract

 

Clientul are dreptul de ase retrage de la contract în cazul în care furnizorul (www.papbirotica.ro) nu-şi îndeplineşte obligaţiile apărute în urma confirmării comenzii ferme.

 

 

 

Operatorul are dreptul de a se retrage de la contract exclusiv până în momentul expedierii produselor comandate la adresa menționată în formularul de comandă. Furnizorul se poate retrage de la contract în cazul în care produsul comandat nu este disponibil sau dacă preţul lui s-a modificat marcant. Într-un astfel de caz, furnizorul este obligat să-l informeze pe client şi să se consulte cu acesta referitor la o altă modalitate de perfectare a tranzacţiei comerciale.

 

 

 

În conformitate cu legislaţia în vigoare, în termen de 10 zile de la preluarea produselor, clientul – consumatorul are dreptul de a se retrage fără motiv de la contract şi nu va fi suspus niciunei sancţiuni.

 

 

 

În cazul retragerii de la contract, clientul este obligat să trimită un aviz scris sub formă electronică la adresa de contact a magazinului online, în care să fie menţionate toate informaţiile necesare şi să prezinte toate documentele necesare.

 

 

 

Produsele pe care clientul le returnează furnizorului trebuie să fie trimise complete, intacte, inclusiv toate documentele necesare şi, pe cât posibil, în ambalajul original. În cazul în care produsele returnate sunt deteriorate, sau dacă din alte motive apar cheltuieli suportate de furnizor legate de aducerea la stadiu iniţial a produselor, aceste cheltuieli se vor scade din suma ce trebuie returnată clientului Dacă sunt îndeplinite toate condiţiile pentru returnarea produselor, furnizorul va returna în contul clientului suma de bani aferentă preţului de achiziţie şi costurilor de transport, până în a treizecea zi de la data returnării produselor.

 

Însă, clientul este obligat să plătescă taxele poştale aferente returnării produselor la vânzător.

 

 

 

 

 

În încheiere

 

Termenii şi condiţiile comerciale menţionate aici sunt obligatorii pentru toţi participanţii la tranzacția comercială, atât pentru client, cât şi pentru operatorul magazinului online. Operatorul magazinului online îşi rezervă dreptul de a modifica termenii şi condiţiile comerciale, obligându-se să informeze expres şi din timp despre aceste modificări în paginile web ale magazinului online.

 

 

 

Operatorul magazinului online www.papbirotica.ro este conştient de faptul că doar clienţii mulţumiţi îi aduc succese. Termenii şi condiţiile comerciale ale magazinului online www.papbirotica.ro au fost concepute ţinându-se cont de dorinţele şi nevoile clienţilor noştri.

YTBlYzlmOD